tirsdag 28. april 2015

Makroner in the making!

En venninne var på besøk og hadde med en eske makroner (hjemmelaget!), og jeg var solgt! De makroner man får ute på fine cafeer er vel så gode, men jeg synes de ofte blir for søte, spesielt nå som jeg har levd etter en livsstil med minst mulig sukkerholdige matvarer i over ett år. Men disse hjemmelagede var fantastisk gode, - uten å være for søte! Da kastet jeg meg rundt og bestilte "makroner starter kit" på nett for å prøve meg selv! Planen er å eksperimentere litt for å finne ut hvor lite sukker man kan bruke og fortsatt få de mest fantastiske makroner!
 
Så nå er pakken ankommet i posten, og jeg gleder meg til å starte opp!
 


 
#makroner #mat #dessert #hverdag #blogg #baking #søtt #sukker #kake #bake #inspirasjon #oppskrift #kjøkken #hjemmelaget #søttutensukker #tips

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar