fredag 28. november 2014

Norgesglass; en klassiker

Jeg har lett høyt og lavt i alle hyller i alle bruktbutikker jeg har kommet over de siste månedene, - men har ikke sett et eneste Norgesglass. Grunnen kan være at de har blitt ekstremt populære nå i det siste (if they ever were un-popular...!), - og de har fått sin renessanse igjen (og igjen!). Derfor er de også til tider overraskende vanskelige å få tak i!
 
Så gleden var stor da min samboers mor kom og spurte "tilfeldigvis" om jeg ville ha noen gamle Norgesglass hun hadde stående! Jeg har store planer for disse, så følg med!
 



 
I have great plans for all of you..!
 
#gjenbruk #loppemarked #redesign #diy #norgesglass #interiør #inspirasjon #hjem #bolig #hverdag #blogg #side2

1 kommentar:

  1. Norgesglass er så dekorative ♥
    Har du sjekket ut det nye på Norgesglass.no... :)

    SvarSlett