søndag 19. oktober 2014

Sunday Morning

Søndag morgen, den beste tiden på uken! Rolig tempo, avslappet stemning, og mulighet til å bruke laaang tid på frokosten. Denne morgenen tok jeg meg tid til å studere Bahne-katalogen, - som jeg plukket med meg på turen til Aalborg i går. Noe jeg har lært meg etter å ha bodd 2 år i Danmark, er at de kan dette med interiør, og at de alltid ligger et hestehode foran Norge med de nye trendene. Derfor synes jeg det er utrolig spennende og inspirerende å bla gjennom danske interiørkataloger. Spesielt på en søndag morgen...

 
I går var jeg en tur i Aalborg (min hjemby de to siste årene), og gikk i timevis og bare studerte butikkvinduer, utstillinger og interiørtrender. Knipset selvfølgelig haugevis med bilder som jeg har tenkt å dele her, så følg med, - de kommer her i løpet av søndagen!
 
#interiør #inspirasjon #søndag #frokost #morgen #dansk #innredning #hverdag #boligmagasin #trend #design #bahne #interior #inspiration #homedecor #danishdesign #villahov #scandinavian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar