søndag 12. oktober 2014

Sofa-fan!


Prosessen med å finne sofa til det nye huset var en mildt sagt langtekkelig affære. Dette var vår første felles sofa. To meninger om ordet funksjonell skulle integreres. To oppfatninger av komfortabelt skulle forenes. To syn på "stilig" skulle møtes, - i en sofa.

Her var det snakk om et umulig utgangspunkt, men et veldig godt resultat. Eneste kriteriet jeg gikk inn i denne kampen med var "ikke skinn-sofa" og "ikke svart". Han falt PLADASK for en svart skinnsofa.

Han brukte 5 timer på å overtale meg, og til slutt ga jeg etter. Dette ga meg tydeligvis gode karma-poeng for min del, for det viste seg at denne sofaen var blitt utsolgt i løpet av disse 5 timene. Vi rykket dermed tilbake til start. Han noe bitter og innesluttet, - jeg ved betydelig bedre mot. Etter langt om lenge, og om lenger enn langt fant vi endelig en sofa vi begge likte like godt. På IKEA. En vakker klisje ble til virkelighet. Den var simpelthen perfekt! Komfortabel møter stilig møter funksjonell. Han møter henne. I en sofa. 



 
 



#sofa #homedecor #interior #inspiration #interiør #inspirasjon #Scandinavian #ikea #villahov

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar